مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-14ورزشي

امیرحسین عبدولی: به نحو احسن از اردوهای آماده سازی استفاده کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین عبدولی قهرمان وزن 110 کیلوگرم کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا در رشته فرنگی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار کرد: - کشتی گیر کشورمان گفت: سه اردوی آماده سازی داشتیم که خدا را شکر از هر کدام از اردو ها توانستیم برای رفع نقاط ضعف و قوت خود تمام استفاده را داشته باشیم و به نحو احسن از این اردو ها در مسابقات آسیایی استفاده کردیم و نتایج خوبی گرفتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین عبدولی قهرمان وزن 110 کیلوگرم کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا در رشته فرنگی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و همه ی رقیبان با آمادگی کامل در این رقابت ها حاضر شده بودند که با دعای خیر مردم توانستم خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم.

وی در ادامه افزود: سه اردوی آماده سازی داشتیم که خدا را شکر از هر کدام از اردو ها توانستیم برای رفع نقاط ضعف و قوت خود تمام استفاده را داشته باشیم و به نحو احسن از این اردو ها در مسابقات آسیایی استفاده کردیم و نتایج خوبی گرفتیم.

عبدولی افزود: حریفان خوبی داشتم که حریف اولم کشتی گیر چین بود و توانستم با نتیجه عالی 8 بر صفر شکست دهم و در کشتی دوم کشتی گیر هند را شکست دادم و در فینال نیز توانستم بر کشتی گیر قزاقستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرحسین عبدولی: به نحو احسن از اردوهای آماده سازی استفاده کردیم

امیرحسین عبدولی: به نحو احسن از اردوهای آماده سازی استفاده کردیم