مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-20پزشكي

مردان دیری 82 هزار خدمت رایگان بهداشتی دریافت کردند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از ارائه بیش از 82 هزار خدمت بهداشتی به مردان میانسال و سالمند ساکن این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس آدمیت نسب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت سلامت مردان اظهار کرد: امروزه توجه به سلامت مردان یکی از دغدغه های نظام سلامت بوده و این امر موضوعی است که در ارتقای شاخص های توسعه انسانی انکار ناپذیر است.

وی با اشاره به دوره های ارائه خدمات بهداشتی به گروه های هدف گفت: به گروه هدف سالمند در دوره های سالانه و گروه هدف میان سالان در دوره های سه ساله خدمات بهداشتی ارایه می شود.

وی افزود: طی دوره های مراقبت، مردان سالمند (60 سال و بالاتر) دیّری تعداد 9 هزار و 45 و نیز مردان میانسال (30 تا 59 سال) تعداد 73 هزار و 173 خدمت و مراقبت بهداشتی شامل خطرسنجی و پیشگیری ازسکته های قلبی و مغزی، تن سنجی و ارزیابی الگوی تغذیه ای، ارزیابی فعالیت بدنی، ارزیابی سلامت روان، ارزیابی استعمال دخانیات و اندازه گیری فشارخون، با مراجعه به پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت به صورت رایگان دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با بیان اینکه حفظ سلامت در مردان بر کیفیت زندگی خانواده ها تأثیرگذار است، گفت: مردان در همه گروه های سنی، نسبت به زنان در معرض عوامل خطر محیطی و شغلی بیشتری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان دیری 82 هزار خدمت رایگان بهداشتی دریافت کردند

مردان دیری 82 هزار خدمت رایگان بهداشتی دریافت کردند