مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-19سياسي

تقویم رویدادها و جشنواره های فرهنگی در کردستان تدوین شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: تقویم رویدادها و جشنواره های فرهنگی در کردستان تدوین شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، منصور مهرزاد در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سقز ویژه تابستان 1402 که با حضور فرماندار، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دیگر ادارات عضو ستاد خدمات سفر در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان سقز در تمام ایام سال همواره مقصد سفر بسیاری از هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه آمادگی و اجرای تمهیدات لازم درخصوص خدمات رسانی مطلوب به مهمانان و گردشگران ورودی به این شهرستان در ایام شروع پیک سفرهای تابستانه است.

وی افزود: در این ایام باید با استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های موجود، در راستای خدمات رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

مهرزاد بر لزوم تنظیم تقویم رویدادها و جشنواره های فرهنگی در سطح استان و مشارکت همه ادارات ذیربط در برگزاری جشنواره های تخصصی تأکید کرد.

ضرورت توسعه اقامتگاه های بوم گردی در سقز جعفر توان فرماندار شهرستان سقز هم در این جلسه اظهار کرد: اعضای ستاد خدمات سفر این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم رویدادها و جشنواره های فرهنگی در کردستان تدوین شود

تقویم رویدادها و جشنواره های فرهنگی در کردستان تدوین شود