مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-21اقتصادي

کمتر از یک درصد مراجعات مردم به اصناف منجر به شکایت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی توسطی در نشست خبری روز اصناف با بیان اینکه شغل اصناف به گونه ای است که بدون بازنشستگی دو شیفته کار می کنند، - رییس اتاق اصناف تهران اعلام کرد: مالیات حقوق حاکمیتی است و باید به صورت عادلانه پرداخت شود و به همین دلیل جامعه صنفی هرگز اعتراضی به این موضوع نداشته است، اما در دو سال گذشته سامانه ها با تغییر ضرایب مشکلاتی را ایجاد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی توسطی در نشست خبری روز اصناف با بیان اینکه شغل اصناف به گونه ای است که بدون بازنشستگی دو شیفته کار می کنند، تصریح کرد: بر اساس آمار به طور میانگین هر فرد روزی سه بار به واحد های صنفی مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه سه برابر مراجعه با 85 میلیون جمعیت کشور رقم چشمگیری می شود، خاطرنشان کرد: بیش از 250 میلیون مورد مواجهه مردم با واحد های صنفی سراسر کشور به صورت روزانه است که شکایتی کمتر از یک درصد را ایجاد می کند.

این در حالی است که اصناف تنها لایه ای از جامعه هستند که بدون حکم قضایی و تنها با رضایت مردم می توانند وارد منازل مردم شوند و در برخی موارد وسایلی گران قیمت را برای تعمیر یا موارد دیگر از منزل خارج می کنند و باز می گردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از یک درصد مراجعات مردم به اصناف منجر به شکایت می شود

کمتر از یک درصد مراجعات مردم به اصناف منجر به شکایت می شود