مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-04سياسي

سید هاشم الحیدری: عزتِ کشورهای اسلامی به برکت انقلاب امام خمینی(ره) است


دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله عراق گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران یک جبهه مقاومت است و عزتی که هم اکنون در کشورهای اسلامی وجود دارد به برکت وجود حضرت امام(ره) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق و سخنران آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) شب گذشته در اهواز اظهار کرد: شناخت کامل حضرت امام خمینی(ره) برای ما ممکن نیست چرا که ایشان شاگرد ممتاز اهل بیت(ع) بودند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) تنها بود و انقلاب خویش را با یک فریاد شروع کرد، افزود: فریاد امام در دفاع از اسلام بود که پس از چند سال تبدیل به یک نهضت شد و سپس این نهضت تبدیل به دولت و حکومت اسلامی شد.

  حجت الاسلام الحیدری بیان کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران یک جبهه مقاومت است و عزتی که هم اکنون در کشورهای اسلامی وجود دارد به برکت انقلاب حضرت امام(ره) است.

  وی با اشاره به اینکه حکومت اسلامی به برکت امت معنا پیدا می کند، گفت: بعد از حکومت شش ماهه امام حسن مجتبی (ع) ما یک حکومت دینی و فقهی نداشتیم اما نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور و جهاد حضرت امام(ره)  و با یاری مردم تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید هاشم الحیدری: عزتِ کشورهای اسلامی به برکت انقلاب امام خمینی(ره) است

سید هاشم الحیدری: عزتِ کشورهای اسلامی به برکت انقلاب امام خمینی(ره) است