مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:062023-06-08سياسي

دو نفر از اعضای یک فرقه ضاله در مسجدسلیمان دستگیر شدند


رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان، امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش مردمی از فعالیت اعضای یک فرقه ضاله و رصد اطلاعاتی این گزارش، دستور قضایی برای بازرسی از محل صادر و دو عضو این فرقه که در قالب انجام خدمات آرایشگری و با استفاده از درج نمادهای شیطان پرستی بر بدن مشتریان خود، اقدام به تبلیغات این فرقه می کردند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این مکان به صورت غیرمجاز دایر بوده است، مقادیری اسلحه و نارنجک دست ساز، سلاح سرد، مواد مخدر و وسایل استعمال آن، وسایل خالکوبی و نمادهای شیطان پرستی متعدد، کشف و ضبط شد.

بن سعید گفت: اقدام به اشاعه فحشا و رفتارهای ناپسند در فضای مجازی و واقعی و مداخله در قاچاق اشای عتیقه از دیگر اتهامات این افراد است که تحقیقات برای بررسی این اتهامات و ارتباط آنان با سایر افراد احتمالی این فرقه آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: بدعت گذاری و تحریف در دین اسلام و یا ارتکاب هر فعالیت آموزشی و یا تبلیغاتی انحرافی دیگر مغایر و یا مخل به شرع مقدس اسلام در فضای واقعی یا مجازی و یا ایجاد تسلط روانی و جسمی بر انسان در قالب فرقه یا هر گروه مجرمانه سازمان یافته دیگر جرم محسوب می شود و قانون برای آن بر اساس درجه جرم صورت گرفته، مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نفر از اعضای یک فرقه ضاله در مسجدسلیمان دستگیر شدند

دو نفر از اعضای یک فرقه ضاله در مسجدسلیمان دستگیر شدند