مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:552023-05-29سياسي

مهم ترین فرماندهان عراق پس از بیت المقدس توسط صدام اعدام شدند


مسئول مؤسسه شهید حسن باقری در ششمین همایش فصلی نهضت خاطره گویی گفت: بعد از عملیات بیت المقدس صدام مهم ترین فرماندهان خود را اعدام کرد؛ آن هم فرماندهانی که از صدام مدال دریافت کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ششمین همایش فصلی نهضت خاطره گویی با عنوان راهبردهای ایران و رژیم بعث عراق پس از فتح خرمشهر توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حضور فرماندهان حاضر در دفاع مقدس و پیشکسوتان بسیج، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، جهاد سازندگی و فراجا برگزار شد.

سردار فتح الله جعفری، مسئول مؤسسه شهید حسن باقری در این همایش، گفت: زمانی که مردم ما برای فتح خرمشهر جشن گرفته بودند عراق در چهارم خرداد سنگین ترین حملات را علیه ما انجام داد؛ آن ها با سه تیپ زرهی حمله کردند تا بلکه مجدداً خرمشهر باز پس بگیرند، ولی موفق نشدند به همین جهت با انجام اقداماتی سعی کردند از شکست های آتی خود در برابر رزمندگان کشورمان جلوگیری کرده و میزان آسیب و تلفات خود را کاهش دهند.

رییس مؤسسه تحقیقاتی شهید باقری، ادامه داد: بر این اساس بعد از عملیات بیت المقدس صدام مهم ترین فرماندهان خود را اعدام کرد آن هم فرماندهانی که از صدام مدال دریافت کرده بودند؛ از سوی دیگر، چون ارتش عراق از روز دوم فروردین 61 تا سوم خرداد همین سال 36 هزار نفر اسیر داد برای جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین فرماندهان عراق پس از بیت المقدس توسط صدام اعدام شدند

مهم ترین فرماندهان عراق پس از بیت المقدس توسط صدام اعدام شدند