مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-18اجتماعي

سند کاهش مخاطرات طبیعی استان اردبیل تدوین می شود


مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: سند کاهش مخاطرات طبیعی و حوادث انسان ساز در استان اردبیل تهیه و تدوین می شود.

- مهدی خدمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: سیل اخیری که در شمال استان اردبیل رخ داد، زنگ هشدار را برای همه ما به صدا درآورد که باید راهکارهای علمی و پیشگیرانه را در کاهش مخاطرات طبیعی و سوانح انسان ساز مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: هفته آینده با حضور فرمانداران 12 شهرستان استان اردبیل جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا بر اساس طرح های پیشنهادی سند کاهش مخاطرات طبیعی استان تدوین و در افق 20 تا 50 ساله اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: به تناسب سند استانی در شهرستان ها نیز فرمانداران با همکاری دستگاه های مختلف باید راهکارهای منطقی و علمی را در کاهش مخاطرات در نظر گرفته و از بروز حوادث و سوانح در زلزله، سیل، خشکسالی، رانش و سایر حوادث فراهم کنند.

خدمتی افزود: ما به جای بهره برداری از نعمت الهی در بارش های بهاری و تابستان، با بروز خسارت های جانی و مالی روبه رو می شویم که ضرورت دارد تدبیری درست در این حوزه بیندیشیم تا حوادث ناگوار به حداقل برسد.

وی با قدردانی از حضور وزیر کشور و رییس سازمان بحران در مناطق سیل زده گرمی، انگوت و مشگین شهر خاطرنشان کرد: عصر امروز جلسه ستاد مدیریت بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاهش مخاطرات طبیعی استان اردبیل تدوین می شود

سند کاهش مخاطرات طبیعی استان اردبیل تدوین می شود