مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-11سياسي

نیروهای مسلح به موضوع بیکاری ورود کرده اند


مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آموزش سربازان با توجه به نیازهای بازار کار انجام می شود تا سربازان بتوانند جذب بازار کار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه پیگیری مهارت آموزی سربازان وظیفه در استان کرمان که با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار روانبخش جانشین انتظامی استان و حسن زاده معاون اقتصادی استاندار برگزار شد، گفت: سالانه حدود 340 هزار نفر جوان وارد نیروهای مسلح می شوند و هر ساله همین تعداد از نیروهای مسلح خارج و کارت پایان خدمت می گیرند.

وی با بیان اینکه این جوانان در استان های کشور تقسیم شده و بخش قابل توجهی از آنها در استان کرمان خدمت سربازی را انجام می دهند، گفت: وظیفه ذاتی نیروهای مسلح دفاعی و امنیتی است اما در حوزه مهارت آموزی وارد شده است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه چالش بزرگ کشور بیکاری است، بیان کرد: به همین دلیل نیروهای مسلح در این زمینه وارد شده تا مشکلی از مردم و کشور برطرف شود.

وی با بیان اینکه نیروی مسلح قرار نیست موازی کاری کند و ما فقط از ظرفیت های موجود برای اشتغالزایی و مهارت آموزی جوانان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح به موضوع بیکاری ورود کرده اند

نیروهای مسلح به موضوع بیکاری ورود کرده اند