مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 07:202023-06-19سياسي

تاسیس تبلیغات اسلامی در راستای محافظت از اندیشه های انقلاب اسلامی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مجموعه تبلیغات اسلامی تأسیس شد تا بتواند مداوم در طول حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی، اندیشه و آرمانهای انقلاب را محافظت کند.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 به دستور و فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: حضرت امام (ره) احساس کردند، همان گونه که در شکل گیری نهضت تبیین دقیق اندیشه اسلام ناب، مردم را وارد میدان کرد و به حرکت درآورد و موجب ایستادگی و استقامت مردم پای آرمان های نهضت شد؛ این روند، در طول حرکت انقلاب اسلامی هم یکی از بخش های بسیار مهم و ضروری حرکت انقلاب اسلامی است؛ بنابراین، این مجموعه را تأسیس کردند تا سازمان تبلیغات اسلامی بتواند بصورت مداوم در طول حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی این اندیشه را محافظت و ممارست کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: در این راستا همه ساله این هفته، به عنوان هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی مورد تجلیل و تکریم قرار می گیرد که امسال نیز برنامه های مختلفی را برای این هفته خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس تبلیغات اسلامی در راستای محافظت از اندیشه های انقلاب اسلامی

تاسیس تبلیغات اسلامی در راستای محافظت از اندیشه های انقلاب اسلامی