مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-14سياسي

هوای نو تعبیر غلط مردم از کار هیئتی را تغییر می دهد


حجت الاسلام یاسر ماهری با بیان اینکه هیئت های نوجوانان در کشور را ارزیابی می کنیم گفت: هوای نو تعبیر غلط مردم از کار هیئت ی را تغییر می دهد.

- حجت الاسلام یاسر ماهری استاد حوزه علمیه قم و داور رشته هیئت و نوجوان بخش نهاد هیأت در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهارداشت: دومین دوره مهرواره هوای بناست در چهار بخش شامل نهاد هیئت ، ارکان هیئت ، تولیدات هیئت و فرا هیئت برگزار خواهد شد.

بخش نهاد هیئت دارای سه محور اصلی با هفت رشته، محور ویژه با سه رشته و محور جنبی با 2 رشته است.

محور اصلی شامل رشته های هیئت و خانواده ، هیئت و نوجوان ، هیأت و امداد اجتماعی ، هیأت و اقتصاد ، هیئت و هنر و رسانه ، هیئت و شهدا و هیئت و شادی است که نسبت هیئت با این موضوعات ارزیابی می کنیم.

وی گفت: در رشته هیئت و نوجوان، موضوعات توجه به مخاطب نورس و گروه سنی نوجوان و برنامه ریزی راهبردی و اساسی برای این قشر مدنظر است.

ماهری تصریح کرد: ما هیئت هایی را در این بخش داوری می کنیم که یا مخاطب شان به طور خاص نوجوانان اند و یا به طریق اولی ارکان برگزار کنندشان نوجوانان هستند.

این ستاد حوزه علمیه قم روند مهرواره را رو به رشد عنوان کرد و افزود: هیئت ها اگر ببینند که مجموعه های کلان کشور، یک نگاه پدرانه به آنان دارند، اعتماد بنفس بیشتری پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای نو تعبیر غلط مردم از کار هیئتی را تغییر می دهد

هوای نو تعبیر غلط مردم از کار هیئتی را تغییر می دهد