مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-18سياسي

هسته پیشرفت نهضت بانوان در گیلان تشکیل می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم بکارگیری از روش های نوین تبلیغی گفت: هسته پیشرفت نهضت بانوان در گیلان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت پیرامون سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ساماندهی مبلغین، اعزام مبلغ به مساجد و محافل و شبکه تبلیغ از مأموریت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی از اعزام حدود 42 هزار نفر به مناسبت روز مبلغ در نقاط مختلف گیلان خبر داد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در کنار حوزه علمیه اقدام به اعزام مبلغ در مساجد و محافل می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به رویکرد حمایتی از هیئت ها و تشکل های دینی از سوی این سازمان اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 825 میلیون تومان به هیئت ها و تشکل های دینی و مذهبی در راستای تحقق جهاد تبیین پرداخت شد.

مهدوی با تاکید بر اینکه حمایت از هیئت ها و تشکل های دینی و مذهبی در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن بسیار اهمیت دارد، گفت: تشکل ها و هیئت های دینی و مذهبی پیشران مبارزه با جنگ نرم و شناختی دشمن هستند.

وی از صدور مجوز برای فعالیت 45 هیئت مذهبی در گیلان خبر داد و افزود: استان گیلان دارای 965 هیئت و تشکل مذهبی و دینی ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هسته پیشرفت نهضت بانوان در گیلان تشکیل می شود

هسته پیشرفت نهضت بانوان در گیلان تشکیل می شود