مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-29ورزشي

بحران در تیم ملی واترپلو/ انصراف 8 بازیکن از حضور در بازی های آسیایی چین!


هشت بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بیانیه ای مشترک از حضور در تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی 2023 چین انصراف دادند.

- بحران در تیم ملی واترپلو/ انصراف 8 بازیکن از حضور در بازی های آسیایی چین! هشت بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بیانیه ای مشترک از حضور در تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی 2023 چین انصراف دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این بیانیه که در صفحه شخصی بازیکنان تیم ملی واترپلو در فضای مجازی منتشر شده، برگزارنشدن اردوهای مناسب، همکاری نکردن با چیریچ، دعوت نکردن از مربی خارجی جدید، استفاده نکردن از سرمایه ها و پتانسیل داخلی خوب برای هدایت تیم ملی و اجرانشدن قول و قرارهای فدراسیون، مهم ترین موارد اختلافی بازیکنان ملی پوش انصرافی با محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است.

به گفته پیمان اسدی جلسه با رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شده اما جواب روشنی مبنی بر حل مشکلات دریافت نشده است و به جای حل مشکل و ایجاد راهکار مناسب برای افتخارآفرینی در فاصله کم باقی مانده تا بازی های آسیایی، بازیکنان به حذف از تیم ملی و ممنوعیت از حضور در لیگ برتر واترپلو تهدید شده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: آیا پاسخ به درخواست حق، منطقی و حرفه ای بازیکنان تیم ملی تهدید است؟ هیچگونه خصومت و عناد شخصی با هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در تیم ملی واترپلو/ انصراف 8 بازیکن از حضور در بازی های آسیایی چین!

بحران در تیم ملی واترپلو/ انصراف 8 بازیکن از حضور در بازی های آسیایی چین!