مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-18بين الملل

عمان: تشکیل کشور فلسطین پیش شرط برقراری روابط کامل با اسراییل خواهد بود


بدر البوسعیدی در مصاحبه با المانیتور با اشاره به اینکه بی طرفی عمان در پرونده درگیری میان فلسطین و اسراییل منفی نبوده و مثبت است، گفت: تشکیل کشور فلسطین پیش شرط برقراری روابط کامل با اسراییل خواهد بود.

- بدر البوسعیدی در مصاحبه با المانیتور با اشاره به اینکه بی طرفی عمان در پرونده درگیری میان فلسطین و اسراییل منفی نبوده و مثبت است، گفت: تشکیل کشور فلسطین پیش شرط برقراری روابط کامل با اسراییل خواهد بود.

بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان، امروز (یکشنبه) در سخنانی گفت که کشورش شروط اولیه ای برای عادی سازی کامل روابط با اسراییل دارد که اولین آنها تشکیل کشور فلسطین است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بدر البوسعیدی در مصاحبه با المانیتور با اشاره به اینکه بی طرفی عمان در پرونده درگیری میان فلسطین و اسراییل منفی نبوده و مثبت است، افزود: تشکیل کشور فلسطین پیش شرط برقراری روابط کامل با اسراییل خواهد بود.

  وی تاکید کرد: عمان نسبت به فلسطینی ها و مساله آنها بی توجه نیست و هر گونه رابطه کامل با اسراییل باید همزمان با توافق کاملی باشد که بر اساس آن اسراییل متعهد شود که کشور فلسطین را به رسمیت می شناسد.

  البوسعیدی همچنین گفت: زمانی که آمادگی در اردوگاه اسراییل وجود داشته باشد، عمان آماده کمک به روند صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطین است، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمان: تشکیل کشور فلسطین پیش شرط برقراری روابط کامل با اسراییل خواهد بود

عمان: تشکیل کشور فلسطین پیش شرط برقراری روابط کامل با اسراییل خواهد بود