مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-21اجتماعي

95 درصد مینی بوس های سرویس ادارات در مشهد فرسوده اند


رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: مینی بوس و اتوبوس های سرویس ادارات مشهد نسبتاً فرسوده و مستهلک هستند به طوری که در حال حاضر 95 درصد از مینی بوس ها از سن فرسودگی عبور کرده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: مینی بوس و اتوبوس های سرویس ادارات مشهد نسبتاً فرسوده و مستهلک هستند به طوری که در حال حاضر 95 درصد از مینی بوس ها از سن فرسودگی عبور کرده اند.

محمد پذیرا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در لیست سیاهه انتشار آلاینده های هوا که در سال 1397 منتشر شده، 64 درصد سهم آلودگی در کلان شهر مشهد مربوط به ناوگان متحرک شهری است و از این میزان 1.

6 درصد سهم اتوبوس های سازمان اتوبوس رانی، مینی بوس ها و سرویس ادارات است.

وی با اشاره به اینکه 95 درصد مینی بوس های سرویس مشهد فرسوده است، افزود: باتوجه به اینکه روزانه بخش زیادی از سرویس دهی ادارات، کارگاه ها، کارخانه ها، واحدهای صنعتی و.

در سطح شهر توسط مینی بوس ها و اتوبوس های سرویس انجام می شود اما متأسفانه درصد زیادی از این ناوگان نسبتا فرسوده و مستهلک هستند و از سن فرسودگی عبور کرده اند.

پذیرا بیان کرد: بر اساس لیست منتشر شده 6091 دستگاه مینی بوس و 4223 دستگاه اتوبوس کار سرویس دهی در سطح شهر را انجام می دهند و هر ناوگان به ترتیب دارای 84 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد مینی بوس های سرویس ادارات در مشهد فرسوده اند

95 درصد مینی بوس های سرویس ادارات در مشهد فرسوده اند