مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:252023-05-28اقتصادي

جشنواره تعاونی های برتر مازندران برگزار می شود


مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز ثبت نام جشنواره تعاونی های برتر در استان خبر داد و گفت: هجدهمین دوره این جشنواره برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد پویش ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران ازآغاز فرآیند ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان از طریق سامانه جامع بخش تعاون خبر داد و اظهار کرد: فرآیند ثبت نام تا 19 خرداد ماه ادامه خواهد داشت و تعاونی ها باید طبق دستورالعمل ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: بروز رسانی مدارک و مستندات تعاونی ها در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون کشور از الزامات ثبت نام در این جشنواره می باشد.

پویش افزود: شرکت های تعاونی استان مازندران جهت ثبت نام در این جشنواره بایستی با ورود به سامانه هوشمند تعاون کشور به نشانی Taavoni.

mcls.

gov.

ir از زیربخش خود اظهاری اقدام به ورود اطلاعات چهارگانه مربوطه نموده و به تکمیل موارد درخواستی بپردازند.

مدیر امور تعاون اداره کل با اشاره به اینکه هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ابتدا ضروری است مدیران تعاونی ها و اتحادیه ها برای ثبت نام درجشنواره، قبل از انجام هرکاری نسبت به بروز رسانی تعاونی خود که شامل برگزاری مجمع عمومی؛ صورتهای مالی, ثبت شاغلین, برند, صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تعاونی های برتر مازندران برگزار می شود

جشنواره تعاونی های برتر مازندران برگزار می شود