مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 00:112023-06-16سياسي

ماجرای خط و نشان فرمانده انتظامی مازندران برای مخلان امنیت و گردنکشان + ویدئو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، کلیپی از فرمانده انتظامی مازندران در فضای مجازی دست به دست می چرخد که در این کلیپ سردار مفخمی اعلام کرد؛ قاطعانه هر کسی خواست در این استان و شهرهای استان خدای ناکرده ناهنجاری ایجاد کند، به حکم قانون گردنش را بشکنید، پاسخش هم با من.

سیدجعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران در این زمینه با اشاره به انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی از سردار مفخمی فرمانده جدید انتظامی استان، گفت؛ در حاشیه اجرای طرح محله محور و رزمایش فرهنگی اجتماعی طرح سالم سازی سواحل دریا، سردار مفخمی در جمع خبرنگاران به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت هشدار جدی داد که با حکم قانون با آنان برخورد خواهد شد.

   وی تصریح کرد: برخورد قانونی با هنجارشکنان و مخلان امنیت جامعه اعم از اراذل و اوباش، عربده کشان، سارقان زورگی، سارقان به عنف، قاچاقچیان موادمخدر، مزاحمان نوامیس مردم و .

وظیفه ذاتی و قانونی پلیس است و برای تامین امنیت شهروندان به وظایف خود درچارچوب قانون، مقتدرانه عمل خواهد کرد.

این اظهارات فرمانده پلیس مازندران در رسانه های معاند نیز بازخورد متفاوت داشت و آنها با تقطیع این ویدیو نسبت به اظهارات سردار حسن مفخمی، فرمانده انتظامی استان مازندران برای خود ماهی صید کردند و آن را به مسأله حجاب و عفاف نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خط و نشان فرمانده انتظامی مازندران برای مخلان امنیت و گردنکشان + ویدئو

ماجرای خط و نشان فرمانده انتظامی مازندران برای مخلان امنیت و گردنکشان + ویدئو