مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-05سياسي

صدور 25 هزار جلد گذرنامه در کردستان


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: از اول امسال تاکنون بیش از 25 هزار جلد گذرنامه در استان صادر شده که درصد بالایی از آن مربوط به زائرین اربعین حسینی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی بعد از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد اربعین کردستان که با حضور معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتظام بخشی و تسهیل در تردد زائرین با کمک و همراهی اداره کل راهداری در دستور کار جدی فرماندهی انتظامی استان در سفرهای اربعین امسال قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از اول امسال تاکنون بیش از 25 هزار جلد گذرنامه در استان صادر شده که درصد بالایی از آن مربوط به زائرین اربعین حسینی بوده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: با برنامه ریزی هایی که از طریق فراجا انجام شده است، گذرنامه اربعین با تاریخ انقضای 5 ساله صادر می شود.

سردار آزادی نبود برخی زیرساخت ها در مرز باشماق را از مشکلات فراروی خدمات رسانی به زائرین عنوان کرد و گفت: متاسفانه نیروی انتظامی در باشماق هیچ ساختمانی در اختیار ندارد و وعده های احداث ساختمان گذرنامه سال هاست بر زمین مانده است.

وی افزود: با توجه به تعداد نیروهایی که در سفر اربعین در این نقطه مستقر می شوند نیاز به 5 هزار مترمربع زمین برای اسکان و سایر موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 25 هزار جلد گذرنامه در کردستان

صدور 25 هزار جلد گذرنامه در کردستان