مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-10سياسي

پیرموذن: اصلاحات با ژنرال های خود وارد انتخابات خواهد شد


عضو جبهه اصلاحات و نماینده سابق و اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصلاحات با ژنرال های خود وارد انتخابات خواهد شد و مشارکت بالای 60 درصد خواهد بود.

- کمال الدین پورمؤذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده سابق و اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به کم و کیف ورود جریان اصلاحات به مجلس آینده و نحوه مشارکت مردم گفت: متأسفانه آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد که درصد پایینی از مردم در انتخابات مشارکت خواهند داشت و این موضوع دلایل متعددی دارد.

وی افزود: رهبر انقلاب که مجلس فعلی را مجلس انقلابی قلمداد کردند، در دیدار نوروزی در مشهد مقدس هم گفتند تحول در تقنین باید صورت بگیرد، این باعث شد که بنده و دوستانم به فکر تحول و ورود در این موضوع بیافتیم.

رهبر انقلاب در پانزدهم فروردین ماه سال جاری در دیدار رمضانی خود با مسئولان نظام در رابطه با انتخابات فرمودند: مسئولان راهبرد مشارکت را، راهبرد امنیت انتخابات را، راهبرد سلامت انتخابات را، راهبرد سلامت انتخابات را، راهبرد رقابت انتخابات را از همین حالا مشخص کنند، تا انتخابات خوب سالم با مشارکت بالایی ان شاء اللّه در آخر سال داشته باشیم.

نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر انقلاب در رابطه با مجلس و در رابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرموذن: اصلاحات با ژنرال های خود وارد انتخابات خواهد شد

پیرموذن: اصلاحات با ژنرال های خود وارد انتخابات خواهد شد