مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-06سياسي

دستگیری 13 اخلالگر عمده نظام اقتصادی در قزوین


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از تشکیل پرونده اخلال عمده در نظام اقتصادی و دستگیری 13 متهم در حوزه ارز دیجیتال خبر داد.

- ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از تشکیل پرونده اخلال عمده در نظام اقتصادی و دستگیری 13 متهم در حوزه ارز دیجیتال خبر داد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی در تشریح این خبر و اقدامات گسترده متهمان اظهار کرد: حسب تحقیقات و گزارش ضابطین قضایی یک شرکت هرمی از طریق عضوگیری اقدام به خروج غیرقانونی ارز از کشور کرده که در همین خصوص پرونده ای تحت عنوان اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و دستورات قضایی برای شناسایی متهمین صادر شد.

وی ادامه داد: این شرکت به صورت هرمی اقدام به عضوگیری کرده و بر اساس اقرار متهمان این شرکت صرفاً در حوزه های واهی از جمله زمین مجازی فعالیت داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه بیان کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده در این شرکت 90 سرشبکه اصلی و 165 سرشبکه درجه 2 و سه در برخی شهرها از جمله قزوین، تهران، اصفهان و شیراز فعال بوده و هریک بیش از 2 هزار عضو و زیرمجموعه را جهت فعالیت در این حوزه جذب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 13 اخلالگر عمده نظام اقتصادی در قزوین

دستگیری 13 اخلالگر عمده نظام اقتصادی در قزوین