مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-16ورزشي

زیرساخت های ورزش های آبی در هرمزگان ارتقا می یابد


معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تعمیر اساسی یک فروند اسکله شناور بتنی در بندر شهید رجایی با هدف آماده سازی زیرساختهای ورزشی و امکان پهلوگیری قایق های بادبانی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون پیشدار معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی امروز با اشاره به تعمیرات اساسی و تغییر کاربری یک فروند اسکله شناور بتنی در بندر شهید رجایی اظهار کرد: این اقدام در راستای ارتقا زیرساخت های ورزش های مفرح آبی و توسعه ورزش های دریایی انجام شد و اسکله یادشده پیش از این برای برای لایروبی و پهلودهی قایق های زباله روب و شناورهای گشت حفاظت مورد استفاده قرار می گرفت که با تعمیرات اساسی در نوع سازه، این اسکله از قابلیت پهلودهی قایق های بادبانی برخوردار است .

   معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اعلام این مطلب که با توجه به عرشه آزاد حدود 60 سانتی متر، اسکله یادشده مناسب برای پهلودهی انواع قایق های انفرادی و بادبانی تجهیز شده است، اضافه کرد: طول این اسکله حدود 12 متر، عرض آن حدود 2.

5 متر و ارتفاع آن نیز حدود یک متر و 20 سانتی متر است.

وی خاطر نشان ساخت: این اسکله شناور بعد از اتمام تعمیرات به آب اندازی و به منظور توسعه زیرساخت های ورزش های آبی در استان به بندر شهید حقانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزش های آبی در هرمزگان ارتقا می یابد

زیرساخت های ورزش های آبی در هرمزگان ارتقا می یابد