مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-17سياسي

ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی با بهترین کیفیت انجام شود


معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: مراسم پیاده روی اربعین امسال در تابستان برگزار می شود و به همین دلیل هماهنگی لازم برای ارائه خدمات به زوار حسینی با بهترین کیفیت انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله حیاتی ظهر شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی بیان کرد: دولت اهتمام جدی بر اجرای ارزش های دینی و مذهبی دارد و به همین منظور برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم پیاده روی اربعین حسینی لازم است برنامه ریزی دقیقی برای تأمین امکانات و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زائران حسینی انجام شود.

وی اظهار کرد: ایام اربعین امسال با گرمای شدید هوا در استان همراه است و به همین دلیل از دستگاه های عضو ستاد اربعین حسینی 2 کشور که شامل هفت کمیته مشترک است، انتظار می رود هماهنگی بیشتری برای ارائه خدمات مطلوب در بخش حمل و نقل، اسکان زائران و امکانات رفاهی انجام دهد تا آسیب ناشی از گرمای هوا به حداقل برسد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان بر لزوم افزایش تعداد ناوگان حمل و نقل برای رفاه هرچه بیشتر زائران و ارائه خدمات سلامت محور در این آیین تاکید کرد.

فرماندار دشت آزادگان نیز در این زمینه گفت: در پایانه مرزی چذابه تلاش شده بر اساس تجربیات سال های گذشته تمامی موارد و نواقص بررسی شوند و طبق مذاکرات متعددی که با طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی با بهترین کیفیت انجام شود

ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی با بهترین کیفیت انجام شود