مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-09اقتصادي

مسؤولان از گلیم بافان شهرقدس حمایت کنند


حدود 2 هزار گلیم باف در شهرقدس فعالیت دارند که تولیدات آنها قابل رقابت در بازارهای جهانی است که لازم است مسؤولان با برپایی نمایشگاه دائمی از آنها حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و زیست مومنانه اظهار کرد: مومنین دعوت و فرمان خدا را از دل و جان پذیرا هستند و نماز را اقامه و دیگران را به آن سفارش می کنند اما بعضی افراد مداومت به نماز ندارند و نظم، استمرار و حضور قلب را رعایت نمی کنند و کسی که نماز را سبک بشمارد از امت پیامبر اسلام نیست و برای رفع مشکلات فردی و اجتماعی و برکت زندگی باید به نماز اول وقت و جماعت توجه کرد.

   وی گفت: در راستای زیست مهربانانه جلوه هایی از مهربانی در نماز جمعه ایجاد شده و با کمک نمازگزاران ایستگاه مهربانی با جمع آوری درب های پلاستیکی برای کمک به افراد کم توان و خرید ویلچر جهت مشارکت اجتماعی و پاکی محیط زیست ایجاد خواهد شد که پیش از این نیز در چند مدرسه اجرا شده بود.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به روز زیارتی امام رضا(ع) و توجه به امام مهربانی ها افزود: هرکس دوست دارد روز قیامت با روی گشاده و بشاش خدا را ملاقات کند ولایت علی بن موسی الرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان از گلیم بافان شهرقدس حمایت کنند

مسؤولان از گلیم بافان شهرقدس حمایت کنند