مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-11سياسي

نشستی با طعم کتابخوانی رضوی


خادمیاران رضوی خراسان جنوبی در یک نشست دوستانه اقدام به معرفی منابع جشنواره کتابخوانی رضوی کردند و کتابخوانی را مسیری برای ترویج سیره فرهنگی امام رضا(ع) دانستند.

- بیرجند- خادمیاران رضوی خراسان جنوبی در یک نشست دوستانه اقدام به معرفی منابع جشنواره کتابخوانی رضوی کردند و کتابخوانی را مسیری برای ترویج سیره فرهنگی امام رضا(ع) دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود حاجی، صبح یکشنبه در نشست کتابخوانی با حضور خادم یاران رضوی اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور از 23 بهمن 1401 تا یکم تیر ماه سال جاری در خراسان جنوبی برگزار می شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه های خراسان جنوبی ضمن دعوت از مردم علاقه مند به کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این جشنواره افزود: خراسان جنوبی در سال گذشته رتبه دوم کشوری را در میان منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی به دست آورده است.

شرایط شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی وی افزود: امکان شرکت در این جشنواره در سه قالب فردی، خانوادگی و گروهی امکان پذیر است که در بخش گروهی هر صنف، دستگاه های اجرایی یا تشکلی می توانند شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به محدودیتی که در تیراژ کتاب های منتخب جشنواره رضوی وجود دارد فایل pdf آن در سامانه سماک بارگذاری شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی با طعم کتابخوانی رضوی

نشستی با طعم کتابخوانی رضوی