مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-19حوادث

دستگیری 174 متهم و کشف 132 تیغه انواع سلاح سرد در اسلامشهر


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با حاملان سلاح های سرد، 174 متهم دستگیر و 132 تیغه انواع سلاح سرد در اسلامشهر کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و در جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت طی روز گذشته در سطح شهرستان اسلامشهر به اجرا گذاشته شد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در این طرح بیان کرد: در طی 24 ساعت گذشته مأموران موفق به دستگیری 174 متهم و  تعداد 19 نفر سارق شدند و نیز تعداد 132 تیغه انواع سلاح سرد و یک قبضه کلت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه در این طرح ماموران انتظامی موفق به دستگیری 19 نفر از خرده فروشان موادمخدر شدند، خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کنند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.

پایان پیام /67021


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 174 متهم و کشف 132 تیغه انواع سلاح سرد در اسلامشهر

دستگیری 174 متهم و کشف 132 تیغه انواع سلاح سرد در اسلامشهر