مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-11سياسي

«مجتبی نوروزی» معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور شد


در حکمی از سوی غلامحسین حسینی نیا، معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مجتبی نوروزی چلیچه، عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد به سمت معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، روز شنبه 20 خردادماه 1402،  در حکمی از سوی غلامحسین حسینی نیا، معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مجتبی نوروزی چلیچه، عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد به سمت معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور منصوب شد.

در این حکم غلامحسین حسینی نیا، خطاب به مجتبی نوروزی آورده است: نظر به تجارب، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعیین می شوید.

انتظار دارد با تکیه بر اصل شایسته سالاری و برنامه ریزی منسجم در جهت تحقق تکالیف قانونی از جمله برنامه های توسعه کشور، برنامه اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن برنامه ها و سیاست های دولت مردمی و وزارتخانه متبوع در جهت افزایش رضایت مندی مردم عزیز، ارتقای جایگاه و کیفیت خدمات سازمان تمرکززدایی و کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و تعاونی استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی جهت افزایش بیش از پیش سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجتبی نوروزی» معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور شد

«مجتبی نوروزی» معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور شد