مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-06سياسي

تولید فرآورده های بیولوژیک دامی با توان دانش بنیان بومی


یک مجموعه دانش بنیان ایرانی توانسته است فرآورده های بیولوژیک مورد نیاز کشور در حوزه پیش گیری و درمان برخی بیماری های خطرناک و اپیدمیک دام و طیور را تولید و کیفیت آن ها را ارتقا دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان با تولید داروهای بیولوژیک دامی، گامی در راستای خودکفایی و تأمین نیاز صنعت دامی کشور به این فرآورده های راهبردی برداشته است.

ذکریا زینالی مدیرعامل شرکت دانش بنیان عرفان دارو با اشاره به فعالیت این شرکت دانش بنیان در مسیر تولید فرآورده های دارویی و بیولوژیک دامی گفت: با توجه به اهمیت نوآوری در تولید داروهای پیشرفته با فناوری بالا و ضرورت عدم وابستگی به فناوری های خارجی در حوزه های راهبردی از جمله دارو و مواد بیولوژیک، بر آن شدیم در راستای کاهش ارزبری و تحقق شعار خودکفایی کشور، در مسیر تولید و تجاری سازی داروهای دانش بنیان گام برداریم.

این فعال حوزه دانش بنیان، با اشاره به اهمیت و کاربرد محصولات تولیدشده در حوزه پیش گیری و درمان سریع تر، هدفمندتر و ایمن تر برخی بیماری های خطرناک و اپیدمیک دام و طیور کشور، عنوان کرد: مخاطبان این محصولات دانش بنیان شامل دامداران و مرغداران کشور، کلینیسین ها و دام پزشکان، کلینیک ها و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فرآورده های بیولوژیک دامی با توان دانش بنیان بومی

تولید فرآورده های بیولوژیک دامی با توان دانش بنیان بومی