مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-02سياسي

«یا علی بن موسی الرضا» رمز آغاز فرآیند انتخابات در گلستان


استاندار گلستان رمز آغاز فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در این استان «یا علی بن موسی الرضا (ع)» اعلام کرد.

- یا علی بن موسی الرضا رمز آغاز فرآیند انتخابات در گلستان ایسنا/گلستان استاندار گلستان رمز آغاز فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در این استان یا علی بن موسی الرضا (ع) اعلام کرد.

دکتر علی محمد زنگانه در جلسه شورای اداری استانداری گلستان که با حضور دست اندرکاران ستاد انتخابات استان برگزار شد با اشاره به اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب به ویژه خط مشی اصلی ایشان مبنی بر توجه به چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، اظهار کرد: تمام تلاش ما باید بر این باشد که از انتخابات به عنوان امانت نظام و مردم با تمام وجود حراست کنیم.

وی با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور فعالیت ستاد انتخابات استان گلستان نیز به ریاست دکتر سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان آغاز خواهد شد، افزود: به دلیل تقارن ایام انتصاب رییس ستاد انتخابات استان و برنامه ریزی برای آغاز فرآیند این انتخابات با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رئوف (ع)، رمز آغاز این فرآیند را یا علی بن موسی الرضا (ع) انتخاب می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یا علی بن موسی الرضا» رمز آغاز فرآیند انتخابات در گلستان

«یا علی بن موسی الرضا» رمز آغاز فرآیند انتخابات در گلستان