مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-07اقتصادي

آغاز خرید تضمینی گندم در خراسان شمالی


مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی از آغاز خرید تضمینی گندم توسطه شبکه تعاونی های روستایی این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی از آغاز خرید تضمینی گندم توسطه شبکه تعاونی های روستایی این استان خبر داد.

جلیل رمضانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری، 17 مرکز خرید تضمینی گندم برای تحویل گندم مازاد برنیاز کشاورزان استان توسط شرکت های تعاون روستایی و به مباشرت از اداره کل غله و خدمات بازرگانی در نظر گرفته شده است که در حال حاضر 2 مرکز خرید واقع در شهرهای آشخانه و جاجرم، تحویل محصول گندم را آغاز کرده اند.

وی افزود: برای تعیین کیفیت گندم های عرضه شده توسط کشاورزان، مؤلفه هایی مانند رطوبت، افت مفید و غیرمفید، سن زدگی و… در نظر گرفته می شود.

رمضانی ادامه داد: در سال 1401 مقدار 25 هزار و 129 تن گندم به صورت تضمینی توسط شبکه تعاونی های روستایی خراسان شمالی از کشاورزان خریداری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد در سال جاری با شروع تحویل گندم در سایر شهرستان های استان و فعال شدن مراکز خرید مستقر در آن ها، شاهد تحویل گندم تولیدی کشاورزان باشیم.

وحید صباغ مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در ابتدای سال زراعی جاری پیش بینی تولید گندم در این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید تضمینی گندم در خراسان شمالی

آغاز خرید تضمینی گندم در خراسان شمالی