مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-07اقتصادي

موزه فرش در سنندج راه اندازی شود


نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی موزه فرش در سنندج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدمهدی فرشادان ظهر امروز در جلسه کمیته فرش دستباف کردستان که با حضور رییس مرکز ملی فرش ایران در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سیر نزولی صادرات باعث افزایش شدید قیمت فرش شده است.

وی با بیان اینکه از حضور مسئول دلسوز در نوک هرم حوزه فرش کشور بسیار خرسند هستیم، گفت: امیدواریم شاهد تسهیل و رفع موانع تولید این صنعت چندین هزار ساله در سطح کشور و خاصتا استان کردستان باشیم.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تحریم ها در به وجود آمدن برخی مشکلات این حوزه بی تاثیر نیست.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان و فعالین حوزه فرش در دریافت تسهیلات بانکی به عنوان مولفه مهم با موانع و چالش های جدی مواجه هستند که باید این موانع برداشته شود.

وی با بیان اینکه کردستان بیکارترین استان کشور است، گفت: آمار بالای بیکاری در این استان واقعا زیبنده کردستان نیست باید با احیای صنعت فرش زمینه رفع مشکل بیکاری در این استان را فراهم کنیم.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: 50 درصد از جامعه ما را بانوان تشگیل می دهند و آمار بیکاری در روستاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه فرش در سنندج راه اندازی شود

موزه فرش در سنندج راه اندازی شود