مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-02اجتماعي

مواجهه 40 مدرسه اصفهان با بحران فرونشست / مدرسه حلبیان بازسازی می شود


مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با اعلام اینکه در اصفهان با بحران فرونشست مواجه هستیم که به ساختمان های مدارس آسیب هایی وارد کرده است، - ایسنا/اصفهان مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با اعلام اینکه در اصفهان با بحران فرونشست مواجه هستیم که به ساختمان های مدارس آسیب هایی وارد کرده است، گفت: حدود 40 مدرسه در اصفهان درگیر فرونشست هستند، اکنون ناحیه 5 از نظر فرونشست بحرانی تر است.

مجید نسیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به وجود 2 راه اعتبارات دولتی و کمک خیران ویژه نوسازی و تجهیز مدارس، اظهار کرد: در سال گذشته برای تحقق شعار سال، اقدامی ویژه مبنی بر هدف گذاری برای ساخت هنرستان در جوار صنعت انجام و برای هدف مذکور جلساتی برگزار و تفاهم نامه هایی منعقد شد.

از 31 تفاهم نامه ای که میان خیران و مجموعه آموزش و پرورش به ثبت رسید، حدود 2 پروژه ساخته، 8 پروژه در حال اجرا و 10 پروژه نیز در حال برنامه ریزی است.

وی با اشاره به موانع طرح ساخت هنرستان در جوار صنعت، افزود: کارخانه ها خارج از شهر قرار دارند و بر این اساس ساخت کارخانه در جوار صنعت نیازمند برنامه ای از سمت آموزش و پرورش است که در این راستا ما آمادگی لازم را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه 40 مدرسه اصفهان با بحران فرونشست / مدرسه حلبیان بازسازی می شود

مواجهه 40 مدرسه اصفهان با بحران فرونشست / مدرسه حلبیان بازسازی می شود