مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-13سياسي

مخبر: فرهنگ دینی هلال احمر ایران را جزو بهترین سازمان های امدادی جهان قرار داده است


نقش سازمان هلال احمر تحت یک نظام دینی و جهادی، متفاوت با سایر سازمان های امدادی در اقصی نقاط جهان است و همین روحیه و فرهنگ دینی و نوع دوستی است که این سازمان را در زمره بهترین سازمان های امدادی دنیا قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر در آیین افتتاح طرح های امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با قدردانی از خدمات صد ساله هلال احمر در خدمت رسانی به مردم و آسیب دیدگان، تأکید کرد: ایثار، از خودگذشتگی، شجاعت، جهاد و دستگیری در بحران ها و حوادث و بلایای طبیعی از مهمترین ویژگی های داوطلبان و امدادگران برای خدمت به تمام طبقات و آحاد جامعه است.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه تلاشگران و جهادگران جمعیت هلال احمر همواره در هر حادثه و بلایای طبیعی در صف اول خدمت رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در هر شرایط جغرافیایی و آب و هوایی خدمات خود را به مردم ارائه می دهد که به طور قطع چنین خدمتی اجری ویژه در نزد پروردگار متعال دارد.

مخبر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را سازمانی با قابلیت خدمت رسانی و کمک به مردم در همه ابعاد مختلف از جمله درمانی، خدماتی، امدادی و .

دانست و ادامه داد: در زمان حوادث هر دستگاه و سازمانی مأمور به انجام یک وظیفه مشخص است اما این جمعیت هلال احمر است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: فرهنگ دینی هلال احمر ایران را جزو بهترین سازمان های امدادی جهان قرار داده است

مخبر: فرهنگ دینی هلال احمر ایران را جزو بهترین سازمان های امدادی جهان قرار داده است