مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-07بين الملل

دست رد مجدد زلنسکی به تلاشهای صلح واتیکان


رییس جمهور اوکراین در نشستی با فرستاده پاپ فرانسیس که به شهر کی یف سفر کرده بود به تلاشهای صلح واتیکان برای اوکراین دست رد زده و ادعا کرد، کی یف تنها فرمول صلح خودش را قبول دارد.

- رییس جمهور اوکراین در نشستی با فرستاده پاپ فرانسیس که به شهر کی یف سفر کرده بود به تلاشهای صلح واتیکان برای اوکراین دست رد زده و ادعا کرد، کی یف تنها "فرمول صلح" خودش را قبول دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین بعد از نشستی با کاردینال ماتئو زوپی، فرستاده واتیکان در شهر کی یف گفت: اوکراین از تمایل دیگر کشورها و شرکا در قبال یافتن راه هایی برای دستیابی به صلح در اوکراین استقبال می کند اما از آنجا که این جنگ در خاک کشور ما جریان دارد، تنها فرمول قابل قبول برای دستیابی به صلح در آن فرمول اوکراین است.

زلنسکی افزود، فرستاده واتیکان به بحث در مورد وضعیت اوکراین و همکاری های بشردوستانه با واتیکان در چارچوب فرمول صلح اوکراین پرداخته و از واتیکان خواست تا به تلاش ها برای اعمال فشار بر روسیه بپیوندد.

زوپی روز دوشنبه برای ماموریتی که واتیکان آن را جستجوی مسیرهایی برای رسیدن به صلحی عادلانه و پایدار خواند وارد اوکراین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد مجدد زلنسکی به تلاشهای صلح واتیکان

دست رد مجدد زلنسکی به تلاشهای صلح واتیکان