مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:502023-05-29سياسي

برگزاری نُهمین مزایده موتورسیکلت های توقیفی در هرمزگان


نُهمین مزایده وسایل نقلیه توقیفی با حراج 5 هزار موتور سیکلت، در پارکینگ های هرمزگان برگزار می شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: نُهمین مزایده وسایل نقلیه توقیفی با حراج 5 هزار موتور سیکلت، در پارکینگ های هرمزگان برگزار می شود.

مجتبی قهرمانی صبح امروز (8 خردادماه) با اشاره به اینکه این مزایده چهارشنبه 10 خرداد از ساعت 8 صبح با حضور نماینده دادستان و متقاضیان برگزار می شود، افزود: متقاضیان می تواننداز امروز تا فردا سه شنبه نهم خرداد ماه از ساعت 9 تا دوازده و نیم، و بعد از ظهر از ساعت پانزده تا 17 به پارکینگ های سراسر استان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: موتورسیکلت های توفیقی در پارکینگ های یاسر، دریا، میلاد و قائم بندرعباس، باباعلی قلعه قاضی، طلوع قشم، انجمن حمایت از زندانیان و مکران میناب، مهدی هشتبندی، انجمن حمایت از زندانیان و فجر رودان و پارکینگ انتظامی بندرلنگه است.

رییس کل دادگستری هرمزگان بیان کرد: متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزییات و شرایط مزایده با شماره های 07633468820 و 07633468821تماس بگیرند.

قهرمانی همچنین با اشاره به صدور حکم قطعی قضایی در خصوص تعیین تکلیف تمام موتورسیکلت های این مزایده، عنوان کرد: دستور بازگشت وجه موتورسیکلت ها پس از تایید دادستان و پلیس راهور استان به آن دسته از مالکینی که مراجعه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نُهمین مزایده موتورسیکلت های توقیفی در هرمزگان

برگزاری نُهمین مزایده موتورسیکلت های توقیفی در هرمزگان