مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-07اقتصادي

بهرمندی دو روستای چمزین و چلوان از آشامیدنی سالم و پایدار


شهرکرد_مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: با کار جهادی و منسجم دو روستای چمزین و چلوان با 2 هزار و 500 نفر جمعیت و 600 خانوار از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.

- محمد کریمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از رفع کمبود آب شرب روستاهای چمزین و چلوان خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش مصرف آب به دلیل گرمای هوا، ورود گردشگران و… این دو روستا در حاشیه زاینده رود با کمبود آب آشامیدنی مواجه شدند که منجر به تغذیه مخازن با تانکر سیار و توزیع آب شد.

کریمی گفت: با استفاده از دانش فنی و تلاش مداوم پرسنل آب و فاضلاب طی یک هفته کار به صورت شبانه روزی علی رغم مشغول بودن اکیپ های مختلف در جبهه های کاری، دیگر کمبود آب دو روستای چمزین و چلوان به صورت اساسی با دسترسی به آب پایدار مرتفع شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص رفع کمبود آب این دو روستا از توابع شهرستان سامان توسط پرسنل این شرکت بیان داشت: حفر چاهک با خاکبرداری وسیع با ماشین آلاتی نظیر بیل بکهو و بیل مکانیکی زنجیری به حجم حدود هزار متر مکعب به دلیل ریزشی بودن دیواره ها و کار در آب، تخلیه هم زمان آب های زایشی بوسیله ادوات و کف کش ها، طراحی، تهیه و نصب کلکتورهای چهارگانه در محل هر کدام به طول 6 متر، جوشکاری لوله ها و نصب اتصال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرمندی دو روستای چمزین و چلوان از آشامیدنی سالم و پایدار

بهرمندی دو روستای چمزین و چلوان از آشامیدنی سالم و پایدار