مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 06:452023-06-01فرهنگي

پدر 32ساله قربانی سگ های ولگرد/حاشیه سازانی که از سگ درآمد دارند!


میثم ملکی پور کارگردان مستند «دومینو» با نام قبلی «سگ کشی» که به موضوع سامان دهی سگ های ولگرد اختصاص دارد، به روایت بخش هایی از مشاهدات تلخ خود در مسیر ساخت این مستند پرداخت.

- میثم ملکی پور کارگردان مستند دومینو با نام قبلی سگ کشی که به موضوع سامان دهی سگ های ولگرد اختصاص دارد، به روایت بخش هایی از مشاهدات تلخ خود در مسیر ساخت این مستند پرداخت.

میثم ملکی پور کارگردان مستند دومینو که پیش تر از تلویزیون پخش شده و در حال حاضر نسخه مجازی آن در دسترس علاقه مندان قرار دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره موضوع این مستند توضیح داد: مستند دومینو حاصل دغدغه ای بود که سال ها در فکر من به عنوان یک مستندساز بود.

همیشه فکر می کردم این سوژه ای است که کمتر کسی به سراغ آن می رود.

معضل سگ ها به خصوص سگ های بلاصاحب که به عنوان سگ های ولگرد می شناسیم، در سال های اخیر و در حاشیه شهرها جدی تر شده است و حتی به حریم شهرها رسیده است.

وی ادامه داد: این معضلی است که افراد مختلف از سنین مختلف در سطح شهرها با آن مواجه بودند اما مواضع متفاوتی درباره مواجهه با این معضل وجود دارد.

ما در مستند دومینو این موضوع را مطرح می کنیم که ما حامی همه حیوانات هستیم اما عده ای به گونه ای رفتار می کنند که انگار تنها سگ ها هستند که نیاز به حامی دارند! حتی در بخشی از مستند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر 32ساله قربانی سگ های ولگرد/حاشیه سازانی که از سگ درآمد دارند!

پدر 32ساله قربانی سگ های ولگرد/حاشیه سازانی که از سگ درآمد دارند!