مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-17اقتصادي

اجرای مهریه 23 نفر را راهی زندان یزد کرد/آزادی 7 زن از بند مالی


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: در حال حاضر 23 زندانی جرائم مالی غیرعمد، زندانیان اجرای حکم پرداخت مهریه هستند که این آمار فرهنگ سازی در مورد تعیین مهریه را الزامی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمسعود عظیمی ظهر شنبه در نشستی خبری با اشاره به افزایش جرائم غیرعمد و افزایش آمار زندانیان این بخش اظهار داشت: آمار زندانیان زن نیز در اینگونه جرائم افزایش یافته است.

وی با اشاره به بیشترین جرائم غیرعمدی که آمار زندانیان استان یزد را افزایش داده است، افزود: بدهی های غیرکلاهبرداری، مهریه و نفقه بیشترین آمار زندانیان جرائم مالی غیرعمد را به خود اختصاص داده است.

عظیمی با تاکید بر لزوم فعالیت ستاد مردمی دیه استان یزد بیش از گذشته، عنوان کرد: البته این ستاد از سال 83 در استان یزد فعال شده و از آن سال تاکنون 2 هزار و 390 زندانی مالی غیرعمد توسط این ستاد از زندان ها آزاد شده اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد همچنین با اشاره به آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد از ابتدای سال جاری تاکنون بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 32 زندانی با کمک ستاد مردمی دیه استان یزد از زندان آزاد شده اند که هفت نفر از آنها زن بوده اند.

عظیمی، مبلغ کل بدهی این افراد را 252 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 198 میلیارد ریال از این میزان در قالب اخذ گذشت رضایتمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مهریه 23 نفر را راهی زندان یزد کرد/آزادی 7 زن از بند مالی

اجرای مهریه 23 نفر را راهی زندان یزد کرد/آزادی 7 زن از بند مالی