مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-19اجتماعي

هوای کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت


مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت:، هوای اکثر شهرهای کرمانشاه، امروزبه دلیل نفوذ ریزگردها به جو استان در شرایط هشدار قرار دارد.

- احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اینکه امروز نیز دوباره شاهد نفوذ گرد و غبار به جو استان هستیم، گفت: در حال حاضر عدد شاخص کیفی هوا برای شهر کرمانشاه 156 بوده که وضعیت قرمز و هشدار (ناسالم) را نشان می دهد.

وی ادامه داد: در ایستگاه های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب نیز با عدد شاخص 135 شاهد وضعیت نارنجی و هشدار (ناسالم برای گروه های حساس) هستیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه عدد شاخص کیفی هوا برای ایستگاه پاوه را نیز 149 عنوان کرد که وضعیت نارنجی و هشدار(ناسالم برای گروه های حساس) را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در ایستگاه اسلام آبادغرب نیز با عدد شاخص 108 شرایط نارنجی و هشدار را داریم، یادآور شد: در ایستگاه کنگاور نیز عدد شاخص کیفی هوا 137 بوده که وضعیت هشدار و نارنجی (ناسالم برای گروه های حساس) را نشان می دهد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه از روند کاهشی غلظت ذرات معلق موجود در هوا خبر داد و ابراز امیدواری کرد از اواسط امروز شاهد کاهش غلظت غبار در جو استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت

هوای کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت