مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-20اقتصادي

264 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای آب و فاضلاب قم جذب شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از جذب 264 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی خبرداد و گفت: وضعیت مصرف آب در شهرستان ها و روستاهای تابعه قابل قبول نیست و نسبت به این موضوع نیازمند همکاری مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم امروز در نشست خبری به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: هفته صرفه جویی نمادی است که از طریق آن بتوانیم مردم را نسبت به این موضوع مهم آگاه کنیم، باتوجه به وضعیتی که کشور ما به ویژه استان قم دارد باید اهتمام بیشتری نسبت به صرفه جویی اصل اساسی آب داشته باشیم.

وی ادامه داد: هفته صرفه جویی امسال به شعار ایران، تغییر اقلیم و مسئولیت پذیری نام گذاری شده است، امروزه آب باید به عنوان محور اصلی همه تصمیم گیری ها در مجموعه کشور مورد توجه قرار گیرد.

  مدیرعامل شرکت آب استان قم تصریح کرد: تغییر اقلیم به دلیل شرایطی که در کشورمان اتفاق افتاده و نشانه های آن نیز کاملا محسوس است، بارش های سیل آسا و بی موقع یکی از اصلی ترین نشانه تغییر اقلیم در کشور است.

مدیرعامل شرکت فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: این تغییرات اقلیمی باعث ایجاد مشکلات بسیاری در زندگی مردم شده است و در مقابل ما را هم در بحث تامین آب با محدودیت هایی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

264 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای آب و فاضلاب قم جذب شد

264 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای آب و فاضلاب قم جذب شد