مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-02سياسي

اختصاص تمامی سازه های تجاری و تبلیغاتی پایتخت به مراسم 14 و 15 خرداد


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از آخرین تمهیدات و برنامه ریزی های لازم از سوی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) خبرداد.

- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از آخرین تمهیدات و برنامه ریزی های لازم از سوی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صیادی در مورد اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای گرامیداشت مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: کارگاه طراحی و گرافیک امام مردم با این هدف که جنبه های سیاسی و عرفانی زندگی امام خمینی (ره) از نگاه هنرمندان به تصویر کشیده شود به اجرا در آمد، این کارگاه روز گذشته در حسینیه جماران برگزار شد.

وی افزود: فضاسازی و تأمین مبلمان شهری و تجهیزات برگزاری مراسم از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تهران است و همچنین اهتزاز پرچم های سیاه عزاداری به همین مناسبت در سطح شهر انجام شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، وی خاطرنشان کرد: تمام سازه های تبلیغاتی و تجاری شهر برای موضوع مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)و قیام خونین 15 خرداد ماه اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تمامی سازه های تجاری و تبلیغاتی پایتخت به مراسم 14 و 15 خرداد

اختصاص تمامی سازه های تجاری و تبلیغاتی پایتخت به مراسم 14 و 15 خرداد