مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-09سياسي

موکب های شهرستان جم حمایت و تقویت شوند


انتظار می رود با همراهی و مشارکت مردم و دیگر نهادها، موکب های شهرستان جم حمایت و تقویت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه جم اظهار داشت: دحوالارض فرصت پیوند معرفتی و عملی با امام زمان (عج) است.

وی اضافه کرد: راز دعا برای ظهور حضرت حجت در روز دحوالارض این است که روز دحوالارض روز حیات زمین است؛ حیاتی که مظهر و اصل و حقیقتش، وجود مبارک امام زمان عجل الله فرجه الشریف است.

امام جمعه شهرستان جم با تحلیل بیانات امام امت حضرت امام خامنه ای در سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) بیان کرد: با نگاهی واقع بینانه به اجزای امیدآفرینی در عرصه عمومی می توان به سه ضلع امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی اشاره کرد، سه مولفه ای که بسترساز ایجاد امید در جامعه اند.

وی تصریح کرد: برای امیدآفرینی دو ساحت عمل و احساس وجود دارد.

در واقع امیدآفرینی زمانی معنا دارد که عملی رخ داده باشد و کاری صورت گرفته باشد و دوم آنکه آن تلاش و عمل به گونه ای مناسب بازنمایی شود که احساس امید و نشاط را در جامعه گسترش دهد.

محمدی خاطرنشان کرد: طبیعتاً اگر هر کدام از این دو ساحت، مأموریت خود را به درستی انجام ندهد امیدآفرینی به درستی شکل نخواهد گرفت چه اینکه اگر کاری شود بدون پیوست رسانه ای مردم آن را آن گونه که باید نخواهند دید همان طور که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های شهرستان جم حمایت و تقویت شوند

موکب های شهرستان جم حمایت و تقویت شوند