مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-09ورزشي

یک انتخاب در هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و چند سوال ساده


نکته مهم اینکه در انتخابات فوتبال استان بعد از اینکه افشاریان رای اول را نصیب خود کرد بلافاصله نایب رییس بانوان را نیز با رای مجمع انتخاب کرد که مهناز آشتیانی یکی از نام های سرشناس فوتبال بانوان استان با اکثریت آرا و به پیشنهاد افشاریان به عنوان نایب .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ حاشیه های هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی ندارد فوتبالی که با کمی مدیریت و درایت بیشتر می تواند در سطح اول فوتبال کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

هنوز خاطره تیم فوتبال شهرداری یاسوج در قلعه عقابها ورزشگاه پیر تختی این شهر را به یاد داریم تیمی که یقه همه بزرگان فوتبال ایران را گرفت از تراکتورسازی با امیر قلعه نویی تا فولاد خوزستان مجید جلالی و مس کرمان ابراهیم قاسمپور و حتی استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان تیم هایی بودند که در مقابل شهرداری یاسوج یا شکست خوردند و یا در نهایت سختی توانستند بر این تیم غلبه کنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای فراوانی دارد که در صورت توجه بیشتر از سوی هیئت فوتبال و شخص خداداد افشاریان به عنوان عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال می تواند خود را به فوتبال ایران تحمیل کند.

اما یکی از مشکلات مربوط به حضور کمرنگ افشاریان در استان بوده که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم در روز انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک انتخاب در هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و چند سوال ساده

یک انتخاب در هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و چند سوال ساده