مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-11پزشكي

علائم خطرناک پس از گزش


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: تورم موضعی، حساسیت و سوزش، بی قراری، تاری دید، افزایش تعریق و ترشح بزاق و تنگی تنفس از علائم گزش است که فرد باید در اسرع وقت به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند.

- ایسنا/بوشهر رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: تورم موضعی، حساسیت و سوزش، بی قراری، تاری دید، افزایش تعریق و ترشح بزاق و تنگی تنفس از علائم گزش است که فرد باید در اسرع وقت به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند.

عصمت حیدری یکشنبه 21 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینک افزایش دما خطر مارگزیدگی و عقرب گزیدگی در مناطقی که آب وهوای مرطوب دارند را افزایش می دهد، اظهار کرد: برای مقابله با مار و عقرب گزیدگی اطلاع رسانی در مورد مراقبت های پیشگیری از گزش و نکات ایمنی مربوطه ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در مجموع 224 مورد گزش در شهرستان گناوه گزارش شده است که 168 مورد گزش از عقرب و 56 مورد مارگزیدگی بوده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: از ابتدای سال تاکنون 51 مورد گزش در شهرستان اتفاق افتاده است که 70 درصد موارد در روستاها و فضای باز حین تفریح رخ داده و از این تعداد 75 درصد موارد گزش مربوط به گزش عقرب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم خطرناک پس از گزش

علائم خطرناک پس از گزش