مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-20بين الملل

افشای جزییات جدید از هدف قرارگرفتن بالگرد صهیونیستی


یک شبکه تلویزیونی عبری زبان، جزییات جدیدی را در خصوص هدف قرارگرفتن بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مبارزان مقاومت در جریان یورش دیروز صهیونیست ها به اردوگاه جنین منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، یک رسانه صهیونیست جزییات جدیدی را در خصوص بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی که در جریان یورش دیروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین توسط مبارزان مقاومت هدف تیراندازی قرار گرفت، منتشر کرد.

شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که در نتیجه هدف قرار گرفتن زیر بالگرد آپاچی ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مبارزان مقاومت، این بالگرد مجبور به فرود اضطراری در یک زمین باز در نزدیکی منطقه العفوله شده است.

این شبکه صهیونیست اعلام کرد که دیروز در نتیجه مقابله مبارزان مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی، انواع پرنده های نظامی، از جمله 6 بالگرد و پهپاد هجومی زیک، در آسمان جنین به پرواز درآمدند و طی درگیری های رخ داده، یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پرتاب موشک به سوی مبارزان مقاومت اقدام نموده است.

از سوی دیگر، بیمارستان صهیونیستی رمبام، امروز صبح اعلام کرد که 5 تن از نظامیان صهیونیست که در جریان درگیری های دیروز جنین، مجروح شده بودند، همچنان تحت درمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییات جدید از هدف قرارگرفتن بالگرد صهیونیستی

افشای جزییات جدید از هدف قرارگرفتن بالگرد صهیونیستی