مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-07سياسي

کمبود نیروی کارگر ساده و ازدیاد فارغ التحصیل جویای کار


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از کمبود کارگر ساده و نیروی شاغل غیر تخصصی در این استان خبر داد و گفت: علی رغم کمبود نیروی کار در حوزه کارگری، - در حوزه اشتغال فارغ التحصیلان با مشکل روبرو هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی،17 خردادماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و هاشمی استاندار سمنان، عبدالهی رییس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران این استان در دفتر امام جمعه برگزار شد به نقش مهم شورای انقلاب فرهنگی پرداخت و اظهار کرد: یکی از اهداف شورای انقلاب فرهنگی علاوه بر ارتقاء فرهنگ، تصحیح فرهنگ است.

وی تاکید کرد: تصحیح فرهنگ ایجاد شده در بین جوانان در بحث عدم مسئولیت پذیری برای تشکیل خانواده باید به صورت ویژه مَد نظر شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از این استان به عنوان استانی صنعتی نام برد و افزود: ما در استان سمنان در بحث اشتغال کارگر ساده و غیر تخصصی کمبود نیروی کار داریم، اما در حوزه فارغ التحصیلان دانشگاهی فرصت شغلی وجود نداشته و فارغ التحصیل بیکار داریم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: باید یک تدبیر ویژه در این خصوص اندیشیده و ارائه مهارت های لازم به دانشجویان و افراد جویای کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی کارگر ساده و ازدیاد فارغ التحصیل جویای کار

کمبود نیروی کارگر ساده و ازدیاد فارغ التحصیل جویای کار