مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:252023-05-31فرهنگي

«ساقه خشک بهار» شنیدنی شد/ قدم زدن در فضای پژوهش های استاد


«ساقه خشک بهار» عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های منتشر شده است که با گردآوری زنده یاد فرامرز پایور براساس ردیف مرحوم عبدالله دوامی با نوازندگی سیاوش ایمانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- ساقه خشک بهار عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های منتشر شده است که با گردآوری زنده یاد فرامرز پایور براساس ردیف مرحوم عبدالله دوامی با نوازندگی سیاوش ایمانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ساقه خشک بهار عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های منتشر شده در فرآیند عرضه محصولات موسیقایی است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

این آلبوم که سومین مجموعه از آلبوم های ساقه خشک بهار است، براساس ردیف های مرحوم عبدالله دوامی موسیقیدان و پژوهشگر برجسته موسیقی ایرانی با گردآوری زنده یاد فرامرز پایور، نوازنده سنتور، پژوهشگر و موسیقیدان شناخته شده کشورمان و نوازندگی تار سیاوش ایمانی به علاقه مندان موسیقی ایرانی عرضه شده است.

در توضیحات تکمیلی این آلبوم که توسط نشر ماهور به شنوندگان اراده شده آمده است: این مجموعه در قالب دو سی دی منتشر شده است و شامل آواز دشتی، دستگاه نوا، آواز بیات اصفهان، دستگاه راست پنجگاه، دستگاه سه گاه و دستگاه شور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ساقه خشک بهار» شنیدنی شد/ قدم زدن در فضای پژوهش های استاد

«ساقه خشک بهار» شنیدنی شد/ قدم زدن در فضای پژوهش های استاد