مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-08سياسي

کارآمدی پدافند هوایی برگرفته از خودباوری و تکیه بر توان داخلی است


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: رشد و کارآمدی مجموعه پدافند هوایی ارتش برگرفته از سه عنصر خودباوری، تکیه بر توان داخلی و الگوسازی از نخبگان علوم فنی و پدافندی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه معاونان جدید و قدیم طرح، برنامه و بودجه این نیرو، گفت: دستیابی پدافند هوایی ارتش به موشک های دوربرد جهشی عظیم در حوزه صنعت موشکی است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بیان کرد: رشد و کارآمدی مجموعه پدافند هوایی ارتش برگرفته از سه عنصر خودباوری، تکیه بر توان داخلی و الگوسازی از نخبگان علوم فنی و پدافندی است.

وی خاطرنشان کرد: انتصاب مدیران و فرماندهان کارآمد، لایق و سخت کوش در جایگاه های حساس، عملیاتی و راهبردی نیروی پدافند، یقیناً در صلابت روز افزون این نیرو نقشی مهم و اساسی دارد.

در پایان فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از تلاش های امیرسرتیپ دوم ثقفی معاون طرح برنامه و بودجه نیروی پدافند که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، قدردانی و سرهنگ ستاد داوود محمدی حسن را به سمت معاون جدید طرح، برنامه و بودجه پدافند هوایی منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآمدی پدافند هوایی برگرفته از خودباوری و تکیه بر توان داخلی است

کارآمدی پدافند هوایی برگرفته از خودباوری و تکیه بر توان داخلی است