مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:252023-05-29سياسي

دانشگاه ها اجازه تشکیل مؤسسه توسعه ای و درآمدزایی را دارند


رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استقلال دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: به دانشگاه ها اجازه دادیم مؤسسه توسعه ای تشکیل دهند و درآمدزایی کنند.

- رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استقلال دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: به دانشگاه ها اجازه دادیم مؤسسه توسعه ای تشکیل دهند و درآمدزایی کنند.

همه موانع اقتصادی بانکی و بورسی را با قانون جهش تولید دانش بنیان از سر راه شرکت های دانش بنیان برداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا منادی سفیدان در همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور که امروز در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است، با بیان اینکه نظام جامع مهارت حرفه ای چند سال قبل در مجلس شورای اسلامی تدوین شد و شورایی هم در این زمینه با ریاست معاون اول رییس جمهوری فعال است ، گفت: بر اساس برنامه ششم کشور آموزش عالی باید در طول این برنامه 30 درصد از کل آموزش ها را به آموزش مهارتی و آموزش و پرورش هم 50 درصد تخصیص می داد، ولی این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه هدف ما در تربیت نیروهای مهارت آموزش در برنامه ششم توسعه محقق نشد، اظهار کرد: اگر این روند اصلاح نشود، با بیکاران زیاد دانشگاه ها مواجه می شویم، این یعنی کیفیت خروجی دانشگاه خوب نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها اجازه تشکیل مؤسسه توسعه ای و درآمدزایی را دارند

دانشگاه ها اجازه تشکیل مؤسسه توسعه ای و درآمدزایی را دارند