مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-31سياسي

عهد میثاق 800 خادمیار رضوی عرصه تعلیم و تربیت استان قم با ولایت


اجتماع پرشور 800 خادمیار رضوی عرصه تعلیم و تربیت استان قم با عنوان «عهد میثاق با ولایت» همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) در مجتمع یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

- ایسنا/قم اجتماع پرشور 800 خادمیار رضوی عرصه تعلیم و تربیت استان قم با عنوان عهد میثاق با ولایت همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) در مجتمع یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

همایش عهد میثاق با ولایت خادمیاران رضوی عرصه تعلیم و تربیت امروز با حضور 800 فرهنگی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم همزمان با سالروز میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع) در سالن همایش مجتمع یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در این همایش، با گرامیداشت ایام دهه کرامت، اظهار کرد: حضور در جمع خادمیاران رضوی که به عشق امام رضا(ع) در عرصه تعلیم و تربیت گام بر می دارند و در تابستان نیز همه توانشان را برای خدمت به آموزش و پرورش به کار می گیرند، از بهترین فرصت ها و توفیقات الهی است.

وی با اشاره به ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: همه آنچه که در کشور برای قرآن و اهل بیت (ع) و مناسبت های دیگر برگزار می شود، به برکت انقلاب اسلامی، مجاهدت های امام خمینی (ره) و ایمان راستین مردم به اسلام و حرکت امام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عهد میثاق 800 خادمیار رضوی عرصه تعلیم و تربیت استان قم با ولایت

عهد میثاق 800 خادمیار رضوی عرصه تعلیم و تربیت استان قم با ولایت