مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:352023-05-28بين الملل

طرح بحث برانگیز فرانسه برای انتقال هزاران بی خانمان از پایتخت


دولت فرانسه به خاطر طرح بحث برانگیزش برای خارج کردن هزاران بی خانمان از پاریس و فرستادن آنها به سایر نقاط این کشور با هدف آماده سازیِ پایتخت برای المپیک 2024، - دولت فرانسه به خاطر طرح بحث برانگیزش برای خارج کردن هزاران بی خانمان از پاریس و فرستادن آنها به سایر نقاط این کشور با هدف آماده سازیِ پایتخت برای المپیک 2024، مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تلگراف ، از ماه مارس (حدود دو ماه قبل)، دولت فرانسه از مقامات سراسر این کشور خواسته است تا امکانات اقامتی منطقه ای و موقت را برای اسکان هزاران بی خانمان که از پاریس، پایتخت این کشور منتقل می شوند، ایجاد کنند.

بسیاری از این بی خانمان ها، مهاجر و پناهجو هستند.

طبق این دستور که در تمام فرانسه به جز شمال آن و منطقه کرس اعمال می شود، قرار است هتل های اطراف منطقه پاریس که در حال حاضر به عنوان اقامتگاه اضطراری (برای بی خانمان ها و پناهجویان) استفاده می شود، تخلیه شوند تا گردشگرانی که برای تماشای بازی ها به آنجا می روند از این اقامتگاه ها و هتل ها استفاده کنند.

مود گاتل ، یکی از مقامات فرانسه در این باره گفت: در حال حاضر نزدیک به 5000 اتاق هتل به عنوان اقامتگاه اضطراری در پاریس استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بحث برانگیز فرانسه برای انتقال هزاران بی خانمان از پایتخت

طرح بحث برانگیز فرانسه برای انتقال هزاران بی خانمان از پایتخت